BevásárlókosárA kosárban 0 termék van

A legtöbb bankkártyát elfogadjuk

Gyakori kérdések

Összeállítottunk egy listát a gyakran feltett kérdésekről, melyekre igyekeztünk a lehető legrészletesebben válaszolni. Tekintse meg a gyakori kérdések listáját:

Mennyi a csomagolási és a szállítási költség?
A csomagokat közönséges ill. ajánlott küldeményként küldjük. A közönséges küldemény ugyan olcsóbb, ám olyan esetleges kockázatokkal járhat, mely teljes mértékben a vevőt terheli. Olvassa el figyelmesen a csomagolási és szállítási költségekre vonatkozó információkat, és gondolja át alaposan, hogy valóban a közönséges küldeményként való kézbesítés a legjobb megoldás az Ön számára.

Utánvéttel történő fizetés esetén 2490 Ft postaköltséget és csomagolási díjat, banki átutalásos előrefizetés és online kártyás fizetés esetén 1390 Ft postaköltséget számítunk fel. A közönséges küldemények csomagolási és postaköltsége 990 Ft. Az 15 000 Ft feletti megrendelés esetén a kiszállítás INGYENES.

Az expediálás egyéb költségeit, mint például a postára való eljuttatást, a számlák ill. a megrendeléshez tartozó egyéb dokumentumok nyomtatását stb. cégünk fedezi. Áraink a postai csomagszállítással kapcsolatos hosszútávú tapasztalatainkon alapulnak, így eltérhetnek a Posta árlistájától.

Mikor kapom meg a küldeményt?
Mivel a névvel ellátott gyerek az autóban matricák mindig megrendelésre készülnek, nem lehetséges az azonnali expediálás, hiszen előbb le kell gyártanunk őket. Hogy elég időnk legyen a matricák legyártására, a gyártásra és az expediálásra három munkanapot számolunk. Ha banki átutalással előre fizet, a három munkanapot attól a naptól számoljuk, amikor a befizetés a számlánkon jóváírásra kerül. Az áru expediálásáról e-mailben és SMS-ben értesítjük a megrendeléskor megadott elérhetőségein.

Miért olyan drága a csomagolási és a szállítási költség?
A szállítási költség a megrendelt áruk kézbesítésére használt futárszolgálat díjszabásán alapul. A csomagolási és szállítási költséget Az expediálás költségeit, mint például a postára való eljuttatást, az azzal kapcsolatos adminisztrációt, a csomagoláshoz használt tölteléket, belső csomagolást és egyéb nyomtatott anyagokat cégünk fedezi.

Megéri előre fizetni banki átutalással?
Igen, de csak akkor, ha van bankszámlája. Ellenkező esetben nem javasoljuk a banki átutalással történő fizetést. Ne feledkezzen meg arról, hogy a bank is felszámol az átutalásért kezelési költséget. Sokan választják az előrefizetést, még olyanok is, akik nem rendelkeznek bankszámlával, csak hogy spóroljanak a postaköltségen. A bankban azonban meglepődnek, mikor a banki alkalmazott kezelési költséget számol fel. A fizetés beazonosításához változó pénzforgalmi jelzőszámra van szükség.

A bankszámlával nem rendelkező ügyfelek postán is befizethetik csekk segítségével az összeget, így a pénzt közvetlenül a számlánkra küldi. Ennek a fizetési módnak a hátránya, hogy időigényes - akár 5 munkanapot is igénybe vehet, míg az összeg jóváírásra kerül a számlánkon. A csekken történő befizetés ára az átutalt összeg függvényében alakul, annyi azonban elmondható, hogy az ügyfél számára ez sosem előnyös.
 
Árucsomagolás és áruküldés
Minden árut papírba csomagolunk, a csomagolást az áru jellegének megfelelően választjuk ki. Többnyire normál postai borítékot vagy postai kartondobozt használunk. A nagyobb méretű matricákat (vagy azok részeit) egymásba tekerjük, soha nem hajtjuk össze, mert tönkremehet.

Előfordulhat, hogy a csomagolás szakadtan, sérülten kerül kézbesítésre. Javasoljuk, hogy ilyen esetben ne vegye át a küldeményt. Fontos azonban, hogy erről azonnal értesítsen minket. A küldemények biztosítva vannak, sérülésükért a posta felelős.

Milyen anyagból készülnek a matricák?
Minden matricánk hosszú élettartamú öntapadó fóliából készül. Az öntapadó fóliákat gépjárművekre való felragasztásra tervezték. A matricáknak nem árt az autómosók súrolókeféje, sem a jelentősebb hőmérsékletváltozás ill. más káros kültéri hatás. A fóliát azonban nem szabad jelentős mechanikai igénybevételnek kitenni (pl. az ablaktörlő alá ragasztani), a karosszéria egyenetlen, rozsdás helyeire tenni, mivel ezáltal jelentősen csökken élettartama, és a fólia lejöhet.

Hogyan ragasszuk fel a matricát az autóra?
Noha első pillantásra úgy tűnhet, hogy a matricák felragasztása bonyolult, ez nem így van. Mindössze átlagos kézügyességre és némi türelemre van szükség. Időnként előfordul, különösen ablakra történő ragasztás során, hogy a matrica nem akar az üveghez tapadni. Ez azért van, mert a ragasztó kötésideje kb. 48 óra (a külső hőmérséklettől és a felület hőmérsékletétől függően), mire megköt a felületen. Minden megrendeléshez mellékelünk egy ragasztási útmutató, amelyben megtalálja a ragasztás pontos menetét.

Választhatok saját méretet?
Természetesen igen. A matricák mindig megrendelésre készülnek, nincs raktáron termékünk, tehát a vásárló vagy a rendelkezésre álló méretek közül választhat, vagy megadhat saját méretet is. Ilyen esetben elég csak az egyik méretet megadni, a másik méret automatikusan kerül kiszámításra.

Hogyan tudom meghatározni a méretet?
A legtöbb termék részleteinél megtalálható a 2. lépés: Válassza ki a matrica méretét. Itt tudja kiválasztani az előre beállított méretet, ill. a saját mezőbe megadhatja az az Ön által kért méretet. Elég egy méretet megadni, a másik automatikusan kerül kiszámításra a képarány alapján. Ne hagyja figyelmen kívül a minimális méretre vonatkozó információt. A megadottnál kisebb méret legyártására sajnos nincs lehetőség.
 
Tudok a matricához nevet vagy szöveget írni?
Természetesen minden autómatricához megadhatja gyermeke nevét ill. bármilyen 30 karakter hosszúságú szöveget. Ehhez a 4. lépésben, nemcsak az egyedi szöveget, hanem a szöveghez használandó betűtípust is ki kell választania. Tartsa szem előtt, hogy a matrica mérete a szövegsor hozzáadásával megváltozik (kb. 2 cm-vel nő a magassága). Ha nem tölti ki a szövegmezőt, a matrica alá nem kerül szöveg. A matrica ára változatlan marad.

Mit tegyek, ha a küldemény nem érkezik meg?
Többéves tapasztalatunk alapján a probléma többnyire a postával van. A kézbesítő nem hagy értesítést a küldeményről, esetleg Ön hiányos vagy téves címet adott meg, vagy a csomagot a munkahelyére küldette, ahol a kézbesítő nem találta meg Önt (esetleg egyáltalán nem találta meg a munkahelyét). A dolog minden ilyen esetben megoldható, bár az tény, hogy a munkahelyre történő csomagküldés egyre kevésbé megoldható. E-mailben és sms-ben megküldjük Önnek a küldemény kézbesítési számát, ez elég ahhoz, hogy Ön a postán át tudja azt venni. Így tehát nem kell a küldemény elhelyezéséről szóló értesítésre várnia. A kézbesítési szám alapján a megtalálja a csomagot az interneten, vagy egyből átveheti a postán is.

Javasoljuk, hogy vegye fel a kapcsolatot telefonon a postával, vagy menjen el személyesen a postahivatalba, és ragaszkodjon ahhoz, hogy megkeressék a csomagot a raktárban. 48 óra elteltével az esetek 99%-ában már náluk van a küldemény. Amennyiben a csomag nem került elhelyezésre a postán, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot. A küldeményt ilyenkor meg tudjuk reklamálni a postánál. A reklamáció általában 21 naptári napot vesz igénybe.
 
Ezek a szabályok azonban nem vonatkoznak a közönséges küldeményekre. Ezeket sem visszakeresni, sem reklamálni nem lehet. A sikertelen kézbesítés, a csomag elvesztése, annak tartalmának károsodása ill. a csomagolás sérülése mindig a vevőt terheli, akit erről a tényről a megrendelés befejezte előtt tájékoztatunk.

Gyors gyártás és szállítás. A küldeményt az alábbi partnerek segítségével kézbesítjük:

• GLS Csomagpont: 1390 Ft
• GLS: 2490 Ft
• Packeta: 1390 Ft
• Posta: 2490 Ft-tól • Posta - nyomkövetési lehetőség nélkül: 990 Ft

A 14 000 Ft feletti utánvétes rendelések csomagolási és postaköltsége INGYENES.

Felragasztási útmutató | Eltávolítási útmutató | Üzleti feltételek | Személyes adatok védelme | Sütik | Panaszkezelési szabályzat | Impresszum
Fotómágnesek | Hűtőmágnesek saját fényképekből

A legtöbb bankkártyát elfogadjuk

A bevételi nyilvántartást szabályozó törvény értelmében az eladó köteles a vevőnek számlát kiállítani.
Ezzel egyidejűleg köteles a beérkezett eladásokat az adóhatóságnál online regisztrálni; technikai hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.